Hoe kunnen wij je helpen?

Heb je een klacht?

Klachten

Klachten over een product, dienstverlening of over één van onze VIP Partners? Dat lossen wij graag samen met je op! Bel ons op 031 (0) 6  421 98 509 om je klacht met ons te bespreken en snel op te lossen. Toch liever schriftelijk je klacht bij ons indienen? Uiteraard kan dat ook,  stuur je brief samen met je naam, adres, telefoonnummer, woonplaats en bestelnummer naar onderstaand adres.

ThuisindeTuin.nl
t.a.v. Afdeling Klachten
Daltonstraat 10F
7461 AC RIJSSEN
Nederland

Uiteraard kun je ook een mailtje sturen naar de klantenservice – klantenservice@thuisindetuin.nl

Na ontvangst van je brief of mailtje kun je binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op je klacht van ons verwachten.

Niet tevreden over de oplossing?

Ben je niet tevreden hoe we met je klacht zijn omgegaan of over de uitkomst van je klacht? Komen we er samen echt niet uit, dan kun je klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Je klacht kun je ook voorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Veilig Online Winkelen ThuisindeTuin.nl

Gerelateerde artikelen